Skip to Store Area:

FAQ

Bestellen en Levertijd



Ik ben mijn wachtwoord vergeten

De webwinkel is voorzien van een button Wachtwoord vergeten. U treft rechts bovenin de home pagina een “Inloggen” knop aan. Via deze knop komt u op de inlogpagina. Recht onder de E-mail velden vindt u de hyperlink “Wachtwoord vergeten” Vul nu uw e-mail adres in en indien deze bekend is bij Solid zal het wachtwoord automatisch worden verzonden.

Ik kan niet inloggen


Neem contact op met Sales@solid-bedrijfswageninrichting.nl

Hoe werkt het bestellen


De webwinkel is zo ingericht dat bestellen en betalen snel en eenvoudig werkt. Plaats uw gekozen producten in de winkelmand, controleer deze en volg de bestelprocedure in de webwinkel. Wij vragen aan u een aantal gegevens in te vullen zoals een KVK nummer en een BTW nummer. U dient deze wel bij de hand te houden. Betalen geschiedt, voor uw veiligheid met Ideal. Na het afronden van de betaling, krijgt u alles per mail bevestigd. (ontvangt uw een bevestigende mail)

Ik heb problemen bij het bestellen.


Neem tijdens kantooruren contact op met de helpdesk, zij kunnen u verder helpen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen


Als de betaal procedure goed is doorlopen, volgt er een bevestiging per mail. Indien u deze mail niet hebt ontvangen, kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de helpdesk.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?


Controleer tijdens de procedure, voordat u deze afrondt, altijd goed uw bestelling. Uw order wordt altijd met spoed verwerkt. Hierdoor kan de order niet meer gewijzigd worden. Wij raden u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de helpdesk. Indien het mogelijk is zullen wij de wijziging doorvoeren. Solid Bedrijfswageninrichting zal zijn uiterste best voor u doen om de wijziging door te voeren, maar geeft geen garantie dat dit ook daadwerkelijk doorgevoerd kan worden.

Als u artikelen vergeten bent in uw winkelwagen te plaatsen, kunt u altijd een extra order plaatsen. Indien dit gelijktijdig geleverd kan worden, zullen de transportkosten in uw voordeel worden aangepast.

Kan ik een apart factuur- en afleveradres opgeven?


Tijdens de bestelprocedure kunt u dit aangeven. Per mail krijgt u de factuur toegezonden naar het door u opgegeven mailadres.

Ik heb geen factuur gekregen?


Neem contact op met sales@solid-bedrijfswageninrichting.nl en u krijgt per mail nogmaals de factuur toegezonden.

Ontvang ik handleidingen bij de artikelen die ik bestel?


Indien deze noodzakelijk is voor de juiste werking van het product krijgt u een (montage)-handleiding.

Wat is de levertijd van de bestelling


Solid Bedrijfswageninrichting levert voor het overgrote deel maatwerk aan de klanten. De levertijd is dan afhankelijk van de door u gekozen producten. Indien het maatwerk betreft zal de levertijd in werkdagen aan u worden doorgegeven. Accessoires op voorraad worden binnen 10 werkdagen afgeleverd. Als de levertijden worden overschreden door overmacht, wordt u per mail op de hoogte gehouden van de vertraging. Bij een bestelling met meerdere artikelen geldt uiteraard de levertijd van het product met de langste levertijd.

Bezorgen


Hoe hoog zijn de verzendkosten?


De verzendkosten zijn per product verschillend en afhankelijk van de gekozen producten. Binnen Nederland zijn de verzendkosten maximaal €. 75,00. Indien u kiest voor een verzending naar een adres in het buitenland dient u contact op te nemen met de helpdesk. De kosten van verzending naar het buitenland worden dan voor u uitgerekend.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!


Indien uw bestelling niet is aangekomen, dient u contact op te nemen met sales@solid-bedrijfswageninrichting.nl

Ik ben niet thuis als ze het pakket afleveren, wat moet ik nu doen?


Als uw bestelling met een transporteur wordt geleverd, zal deze het opnieuw aanbieden of u kunt het afhalen bij een depot. U ontvangt een bericht dat de transporteur is geweest en dat de goederen opnieuw worden aangeboden of op het aangegeven adres afgehaald kunnen worden. Slaagt u er niet in om de bestelling af te halen, dan zal de transporteur na een aantal dagen uw bestelling bij Solid Bedrijfswageninrichting terug bezorgen en staat voor u klaar om daar af te halen. Indien u wenst dat deze bestelling nogmaals wordt aangeboden, zullen de originele transportkosten nogmaals aan u worden doorbelast.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?


Afhalen behoort tot de mogelijkheden. U dient wel een afspraak te maken via onze helpdesk +31 226 450021.

Het afhaaladres is:


Braken 32
1713 GC Obdam

Openingstijden:


Maandag tot en met Vrijdag 8.30 tot 17.00 uur
Zaterdag op afspraak

Bezorgen jullie op zaterdag


Bezorging op zaterdag behoort mbt gehele bedrijfswageninrichting tot de mogelijkheden. Deze aanvullende service brengt extra kosten met zich mee. Deze kosten dient u direct aan de chauffeur te betalen en bedragen €. 55,00. De factuur zal u later worden doorgemaild. Diverse transporteurs zullen op zaterdag geen pakket aanbieden. Uw reguliere bestelling zal dan bezorgd worden van maandag tot en met vrijdag.

Schade tijdens transport


Mijn goederen zijn beschadigd wat nu?


Neem contact op met sales@solid-bedrijfswageninrichting.nl en zij helpen u verder. Wij adviseren u een duidelijke omschrijving en foto’s te maken van de beschadigingen en deze te mailen maar bovenstaande mailadres.

Betalen


Is betalen via de Solid Bedrijfswageninrichtingen de webshop veilig?


U kunt uw betaling uitvoeren met ideal, deze payment provider is betrouwbaar en uw privacy is hiermee beschermd.

Wat zijn de betaalmogelijkheden


Tenzij anders overeengekomen vindt betaling als volgt plaats:
a. bij balieverkoop en afhalen goederen contant;
b. 100% vooruitbetaling bij een internet bestelling via Ideal
c. 100% vooruitbetaling door middel van factuur

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen


Bij het afronden van uw bestelling, dient u naar gelang de grootte van de geplaatste order de betaling uit te voeren. Indien U in twee termijnen betaalt zal de eerste betaling plaatsvinden bij het afronden van de bestelling en de laatste betaling zal geschieden op de dag van de aflevering. Dit hele proces is uitbesteed aan ideal.

Ik heb een online betaling uitgevoerd. Hoe weet ik zeker dat dit is gelukt?


Uw betaling is uitgevoerd met ideal en u heeft een akkoord gegeven in uw vertrouwde internet betaal omgeving. Hierna komt er een bevestiging in uw scherm zodat u zeker weet dat de betaling is uitgevoerd. Ons advies is om deze bevestiging te printen of anders op te slaan voor uw eigen administratie. Tevens ontvangt u per mail een factuur en de algemene voorwaarden. De voorwaarden kunt u ook lezen op de website.

Hoe ga ik om met een dubbele betaling


Als u een dubbele betaling heeft uitgevoerd, neemt u contact op met admin@solid-bedrijfswageninrichting.nl De mail dient vergezelt te zijn van een opdrachtnummer. Onze binnendienst (helpdesk) zal dit controleren en het dubbel betaalde bedrag zo snel mogelijk terug storten.

Retourneren


Retourvoorwaarden


Solid Bedrijfswageninrichting streeft er naar om volle tevredenheid bij de klanten te bereiken. Indien de artikelen niet aan uw verwachting voldoen, kunt u altijd contact opnemen met de helpdesk. Op maat gemaakte en of bestelde goederen/artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn speciaal geconfigureerd voor uw bedrijfswagen. Onder op maat gemaakt vallen de volgende artikelen/producten: bedrijfswageninrichting, laadvloeren antislip, wandbetimmering & wielkasten, multiplex bedrijfswageninrichting, G2000EVO ladder liftsysteem, imperiaal aluminium, sidebars, opstapbumpers, bumper beschermplaten en inbraakroosters.

Kan ik mijn bestelling annuleren


Als u een bestelling wenst te annuleren, kan dit alleen als de order nog niet is verwerkt. Neemt u zo snel mogelijk contact op met sales@solid-bedrijfswageninrichting.nl

Wanneer ontvang ik mijn geld terug van mijn retournering?


Als de door u geretourneerde goederen schadeloos zijn ontvangen door Solid bedrijfswageninrichting zullen wij binnen 30 dagen uw geld retour storten. Het retour sturen van een geleverde bestelling kan alleen indien Solid bedrijfswageninrichting hierover met klant een akkoord heeft bereikt. Goederen zonder overeenstemming retour gestuurd, worden niet geaccepteerd.

Wat zijn de kosten van een retour zending


De kosten van een retourzending zijn afhankelijk van de aard van de retour. Voordat een bestelling retour gestuurd kan worden is er overeenstemming bereikt over de kosten van de retour.

Algemene informatie


Wat is het rekening nummer van Solid bedrijfswageninrichting


Uw betaling wordt geregeld door een payment provider en Ideal. Het rekeningnummer van Solid bedrijfswageninrichting staat op de factuur van uw bestelling. De bankrelatie is ING.
Rekeningnummer 6202808
IBAN NL74INGB0006202808
BIC INGBNL2A

Is een artikel geschikt voor mijn bedrijfswagen


De webwinkel is voorzien van een bedrijfswagenfilter u dient deze filter te gebruiken om voertuig afhankelijke producten te selecteren. Solid bedrijfswageninrichting neemt geen verantwoordelijkheid voor de uitkomst van deze filter. Wij doen onze uiterste best deze filter up to date te houden.

Indien u nog vragen heeft die niet in de bovenstaande lijst voorkomen verzoeken wij u deze per mail te stellen aan sales@solid-bedrijfswageninrichting.nl